مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-19اقتصادي

 ثبت نام 143 خانوار واجد شرایط دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت


رییس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون گفت: 143 خانوار دارای سه فرزند در این شهرستان برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون گفت: 143 خانوار دارای سه فرزند در این شهرستان برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند.

سعید کاشفی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به طرح جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: اختصاص زمین برای مسکن این خانوارها در دستور کار قرار گرفته که 143 خانواده مشمول این قانون در تیران و کرون ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از میان 143 خانوار، 79 نفر ساکن شهرها هستند و مابقی روستایی هستند که احداث 15 مسکن در روستاها به دلیل وجود زمین در محل سکونت آنان، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می شود.

رییس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون اضافه کرد: تأمین زمین برای مابقی روستاییان هم در حال پیگیری است تا این موضوع به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه از میان کل متقاضیان ثبت نامی در این طرح 22 خانوار دارای چهار فرزند و بالاتر هستند، تصریح کرد: ثبت ‍نام طرح های حمایتی مسکن ادامه دارد و خانواده های دارای فرزند سوم و بیشتر باید فرزند آنان متولد 24 آبان 1400 به بعد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 ثبت نام 143 خانوار واجد شرایط دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت

 ثبت نام 143 خانوار واجد شرایط دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت